lauantai 4. elokuuta 2012

Hei!

Blogissani on ollut hiljaista, kun olen ollut kesälomalla. Nyt alkaa arki. Olen väsynyt vielä lomailusta, mutta nyt energiaa riittää. Kesälomalla en ole ehtinyt neuloa paljon. Nyt sormiani syyhyttää päästä neulomaan. Kesälomalla olen ollut lapsuudenkotona sekä purjehdusleirillä. Pakko sanoa, että olen saanut inspiraatioita luonnosta ja merestä/saaristoista. Olen saanut ideoita, mutta niistä kerron lisää lähiaikoina.

Nyt aion tehdä sukat loppuun, joita olen aloittanut kuukausia sitten. Näiden sukkien ideoina on kaksi eri liukuvärilankaa kerroksittain. Kun aloitin neuloa sukat, aloin epäröidä, eihän ne sovi toisiinsa. Päätin jatkaa kuitenkin. Onneksi jatkoin, sillä kun työ eteni, sukat alkoivat näyttää hyviltä. Opin, että ei pidä heti tuomita, vaan pitää kokeilla rohkeasti. Joskus kokeilu voi tuottaa mahtavia töitä tai sitten epäonnistuneita töitä. Epäonnistuneista töistä on myös hyötyä, koska niistä oppii jotain. Täytyyhän löytää aina jotain positiivista. :)

Tässä liukuvärilangat:

Zauberball Stone Washed

Zauberball Créme of Chocolat



Keskeneräiset sukat, mutta antavat kuvan siitä, millaisia tulevat olemaan.


Menenpäs tästä sitten neulomaan ja nauttimaan aurinkoisesta ilmasta. Toivottavasti saan ne valmiiksi viikon sisällä.

2 kommenttia: